Perchè duvete andà in un lavaghju di vittura senza toccu?

Quandu si tratta di mantene a vostra vittura pulita, avete opzioni.A vostra scelta deve esse allinata cù u vostru pianu generale di cura di a vittura.
Un lavatu senza toccu offre un vantaghju primariu annantu à l'altri tipi di lavaggi: Evitate ogni cuntattu cù superfici chì ponu esse contaminate da sabbia è grime, putenzialmente graffiendu u preziosu finitu di a vostra vittura.

Perchè aduprà un lavatu di vittura senza toccu:
1.Protects a pittura da i graffi;
2.Inexpensive;
3.U travagliu hè efficace è risparmià tempu.
4.Good opzione per i lavaggi di mantenimentu trà scrub-downs approfonditi;
5.Reduces potenziale dannu à parti di u corpu sciolti, antenne è altre parti protruding.
6.Design eleganti, atmosfera di lussu è ancu sensu u sensu di bellezza.

A lavatrice di vittura CBK hà 4 vantaghji principali principali.
1.Frequency converter technology.CBK adopta 18kw pisanti-lode converter di frequenza chì pò cuntrullà a macchina high & low pressure di spruzzo acqua è high & low vitezza di fans.Cù u sistema di convertitore di frequenza è PLC, pudete stabilisce u processu di lavatu chì vulete.
2.Double pipi siparati cumpletamenti da principiu à a fine.U bracciu meccanicu hè cumpostu cù pipa d'acqua è pipa di scuma, chì assicura chì a pressione di l'acqua spraying pò ghjunghje à 90-100bar.È per via di i tubi doppiu, a cuncentrazione di schiuma hè più alta, è a funzione autopulizia hè faciule da eseguisce.
3.All accessori è circuiti sò waterproof.L'armadiu di a pompa, l'armadiu di cuntrollu, l'armadiu di putenza è l'armadiu di proporzione sò in ambienti secchi.A scatula di junction nantu à u corpu in muvimentu sò collate ermeticamente.
4.Sistema di guida diretta.U mutore 15kw 6 poli è a pompa di alta pressione Germania Pinfl sò assuciati cù un accoppiamentu.Stu metudu invece di trasmissioni pulley tradiziunale, cusì lavatrice CBK hè più durable, stabile è sicurità.
Ma ci sò ancu svantaghji nantu à u lavatu senza toccu.Cum'è:
1.Doesn't pulisce oltri lavaggi manu.
2.Fans eseguisce un'asciugatura limitata. (L'effettu di l'asciugatura pò ghjunghje solu à 80-90%). È l'asciugatura incompleta pò creà un novu spotting in u lavatu di a vostra vittura.
3.Cleaning chimichi hè dannu à l 'ambienti.
In ogni casu, hè sempre una bona idea è una scelta d'investisce in u mercatu di lavatrici senza toccu, è CBK puderia esse a vostra megliu scelta, se vulete riduce i prublemi di mantenimentu è u costu.ùn vene cun ella.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022