Chì sò i diversi tipi di lavatrici di vittura ?

Vulete inizià una attività di lavaggio d'auto?Un investimentu di carwash pò esse intimidatori.Chì duvete affruntà prima?Scout un locu di u situ?Cumprate l'equipaggiu?Ottene finanziamentu di lavare di vittura.Quì sottu avemu riunitu una lista di i sfarenti tippi di carwashes dispunibili è i benefici di ognunu.Sentite liberu di cuntattateci è entra in cbkcarwash.com per uttene u vostru disignu persunalizatu.

xw
1. Macchine automatiche (Rollover).
A nostra larga gamma di lavatrici di l'auto rollover hè dispunibule in diverse cunfigurazioni da una semplice macchina cummerciale à 3 spazzole à volume bassu, finu à una unità multi-spazzola cumpletamente configurata, alta velocità.
I rollovers sò u pruduttu cumuni chì l'utilizatori ponu truvà in a maiò parte di i siti di l'equipaggiu di lavaggio di l'auto è sò dispunibili cù parechje opzioni cumprese:
• Asciugatori di contouring à bordu
• 5 cunfigurazioni spazzola
• Lavatu cumminatu senza toccu è dolce
• Various appiicazioni prodottu
• Prelavatu à alta pressione
• Sistemi di riciclamentu di l'acqua
________________________________________
xw2
2. Lavatrici automatiche senza toccu
Offriamu diversi mudelli di macchine senza toccu cumprese l'unità sopraelevate è in stile gantry.
Tutti dui utilizanu cuncetti putenti è di flussu avanzatu è disinni di mudelli di spray ingegneria per offre una qualità di lavaggio superiore.
L'equipaggiu di lavatu senza toccu hè cuncepitu per applicà un pruduttu chimicu speciale per lavare l'auto, seguitu da spray d'acqua d'alta pressione è pocu voluminu, per ottene u finitu di lavatu di più alta qualità.
A cunfigurazione sopratuttu lascia a baia di lavaggio completamente libera da ostaculi, chì permette à qualsiasi tipu di veiculu di accede cun facilità è sicurità.
Alcune di l'opzioni chì offremu include:
• Secadori à bordu cumminati
• Applicazione sealant superficia
• Applicazione di cera tricolore
• Lavaggio di rota è di sottu
• Diversi terminali di pagamentu è stands di attivazione
• Diversi paràmetri di pacchettu lavatu
________________________________________
xw3
3. Lavatori di l'auto à serviziu
Quessi sò dispunibuli in una quantità di cunfigurazioni di disignu è ponu esse aduprati per parechje applicazioni cumprese:
• Siti cumminati autumàticu è manuali di lavaggiu
• Imprese di dettagli di vittura
• Concessionari Automotive
• Lochi di lavatu cummerciale
• Lochi di lavaggiu a manu
Offriamu diverse opzioni persunalizabili cumpresi lavaggio di u sottu, lavatu di u mutore fora di bordu, pannelli di cuntrollu di doppia pressione è buttone, lavaggio di barca, è ancu diverse soluzioni di attivazione è pagamentu.
________________________________________
毛刷444
4. Tunnel o Conveyor Car Washes
Equipaggiamentu di trasportatore o tunnel
I sistemi di lavaggio di trasportatori offrenu un altu rendimentu per i siti chì necessitanu un finitu di lavatu di qualità superiore.I tempi ridotti d'attesa è di fila aiutanu à aumentà i rivenuti generale di u situ.
I sistemi di lavaggio in stile trasportatore anu a capacità di lavà 20 - 100 veiculi in una ora - a suluzione ideale sia per i siti di impronte chjuche cù spaziu di fila limitatu o spazii chì anu tempi di punta di volumi più elevati.
Pudemu cunfigurà i sistemi di tunnel da un espresso di base (ricarica di una baia unica di 10 metri) finu à un sistema di tunnel di lavaggio di 45 metri completamente carica.
Lavaggi Express è Mini Tunnel
I mini tunnel Express ponu esse cunfigurati per a vostra lunghezza standard di a baia di lavatu o un aghjurnamentu di cunversione di un rollover esistente à un sistema di lavaggio di trasportatore.
I mini tunnel Express offrenu a suluzione à i siti di lavaggio di vitture di volumi più altu chì volenu spaziu minimu di fila durante i tempi di punta.
L'equipaggiu hè modulare in u disignu cusì pudemu cunfigurà è custruisce un sistema chì si adatta à tutti i budget.
________________________________________

5. Drive Through Vehicle Wash Systems
Cuncepitu specificamente per i concessionarii di l'automobile, a flotta è l'imprese di noleggio di vitture induve hè necessariu un lavatu simplice, superiore è di grande volume.
Stu stilu di macchina pò lavà finu à 80 vitture per ora è hè cumplettamente persunalizabile cù diverse cunfigurazioni di spazzole è opzioni di asciugatura.


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021