VENTURE CON CBK CAR WASH IN 2023

A Pechino CIAACE Exhibition 2023
U lavaghju di l'auto CBK hà iniziatu bè l'annu assistendu à una mostra di lavaggio di vitture tenuta in Pechino.L'Exhibition CIAACE 2023 hè accaduta in Pechino stu ferraghju trà l'11 è u 14, durante questa mostra di quattru ghjorni CBK Car Wash hà assistitu à a mostra.
L'Exhibition CIAACE hè ghjunta à a culminazione cù a lavatura di l'auto CBK essendu u primu candidatu, esibendu i migliori e migliori lavatrici di lavaggio.Avemu ancu ricevutu feedback pusitivi è grandi da i clienti domestici è stranieri è i clienti.
Durante questa mostra, avemu pussutu attirà più partenarii avaristi assai interessu in u lavaghju di l'auto CBK, u lavaghju di l'auto CBK hè una sucietà di fabricazione di autolavaggio standard internaziunale è ùn mancamu mai di furnisce u megliu equipamentu di lavaggio di vitture.

Grandi Opportunità 2023
Cume ci avventuramu à traversu un novu capitulu quist'annu CBK car wash ricunnosce e prospettive è opportunità, è credemu chì ci sò parechje opportunità di cummerciale in l'industria di lavaggio di vitture è vulemu sparte cù e persone visionarie chì credenu in l'industria di lavaggio di vitture.
CBK Carwash offre un distributore / Agente di concessione à investitori capaci o pruprietarii di lavaggio di vitture in tuttu u mondu.
Attualmente avemu digià più di 60 distributori in u mondu sanu è simu sempre in cerca di più, questa hè a vostra chance di coglie sta opportunità avà, per investisce ulteriormente è espansione l'attività di lavaggio di l'auto è fà un bonu prufittu da lu.
Unisciti à noi in un live streaming ogni ghjovi
Lavatu di vittura CBK ogni ghjovi di ogni settimana andemu in diretta in Alibaba à 9:00-10:00 è da 14:00 à 15:00 (ora di Pechino).In questu ghjornu pudete unisce à u nostru live stream è sperimentà un tour virtuale è una prestazione di lavaggio furnita da u nostru squadra di live stream.Questa hè un'altra grande opportunità per ogni cliente di lavaggio di vittura in u mondu per unisce è amparà nantu à a macchina è e so caratteristiche, è ancu ottene alcune aghjurnamenti puntuali nantu à offerte è novi aghjurnamenti furniti da CBK.

Visitaci in ogni mumentu
Ebbè !Ebbè !Ebbè !Bona nutizia à tutti.Avà pudete vene à visità noi in ogni momentu in a nostra cumpagnia, postu chì a Cina hà apertu e so fruntiere tutti i nostri clienti è i clienti chì li piacerebbe vene à visità, sperimentà, amparà, è scuntrà u persunale è a squadra di CBK è vuleria ancu visità i siti di fabricazione è vede i lavatori di vittura in prima manu.Siate tutti benvenuti à visità noi ogni ghjornu è in ogni mumentu.


Tempu di Postu: Feb-17-2023