Ci hè una lavatrice di vitture, hè chjamata lavatrice di vittura d'informatica self-service

Self-help computer lavatrice auto hè urigginatu in Europa è i Stati Uniti sviluppatu è pupulari in Hong Kong è Taiwan in l'ultimi anni, di novu in un novu tipu di modi domestici di lavaggio di vitture, hè di utilizà a liberazione di asciugà u shampoo di vittura dissolve rapidamente u corpu. a terra è a vittura bloggu a so aderenza à a tavula, è pò esse sciacquata cù l'acqua chjara, hè còmuda è rapida, ùn ferite micca e caratteristiche di a pittura di l'automobile ottene rapidamente l'industria di l'automobile domestica.

Nisuna lavatrice di vittura di computer di cuntattu

Hè basatu annantu à a "tecnulugia di lavaggio di vitture senza cuntattu", per mezu di l'equipaggiu fotoelettricu rileva automaticamente u mudellu di u veiculu da esse pulitu, in modu di aghjustà automaticamente a distanza trà u bastone spray è u corpu, per realizà u lavatu di u veiculu da esse. pulita, cumpresi u chassis di vittura è i pneumatici è altre parti. U so vantaghju hè in tuttu u prucessu di pulizia solu l'acqua neutru è a materia attiva in cuntattu cù u corpu di a vittura, senza alcuna altre cose tangibili (cum'è spugna, spazzola o altri media di lavaggio) cuntattu cù u corpu, in modu à evità fundamentalmente u lavatu di vittura nantu à u corpu causatu da picculi graffii, è assai allargatu a vittura dopu l'effettu di a bellezza.

2.2
2.1

In l'era d'oghje, tutti i campi di a vita sò affruntati cù competitività. U mercatu di a lavatrice di vittura ùn hè micca eccezzioni, ancu per sviluppà un mercatu lucale hà bisognu d'investisce enormi risorse finanziarie, risorse umane.

Prima: prufittu per i clienti. Car blog computer equipaggiu di lavaggio di vitture dopu à parechji aghjurnamenti, cumparatu cù altri fabricatori di prudutti cunsumu energeticu più bassu, più longa vita di serviziu. U più longu a corsa, più soldi risparmiate. a capacità di pulizia di 50-60 vitture per ora, aumentendu u fatturatu di una sola lavatrice di vittura durante l'ora di punta. Struttura più raghjone, pò salvà più costu di u situ per i clienti.

Dui: u ricunniscenza di u pruprietariu, cresce i clienti fideli per i clienti. U pruprietariu va cù u lavatu. U lavatu di vittura hè squisitu è ​​ùn hà micca un Angulu mortu, è l'effettu di lavare hè bonu. Car blog non-contact computer lavatrice di vittura, usendu 360 gradi doppiu surround high pressure flushing, per evitari u cuntattu direttu cù u corpu, prutege u corpu, spessu lavatu spessu new.Reliable, còmuda è viloci, pulita è pulita, cù un tali spirienza lavare vittura, i pruprietarii naturalmente patronize parechje volte.

Trè: serviziu dopu-vendita, chì i clienti restu assicurati.Da a stallazione di l'equipaggiu, debugging di l'equipaggiu, post-training, à u dispiegamentu di u persunale in diversi dipartimenti, operazioni di cullaburazione, lavatrice di vittura blog di vittura pò esse qualificata.Mature store output body. , Meccanisimu di funziunamentu perfettu di a cumpagnia, per assicurà chì u lavatu di vittura funziona rapidamente è senza errore.

Fullyheartedly per i clienti, attente à fà un bonu travagliu di ogni macchina self-service computer lavaggio macchina, car blog hè statu u scopu di serviziu, ma dinù u rapidu sviluppu di shortcut imprese.


Tempu di post: 20-mar-2021