I 7 Vantaggi di i Lavatori di Auto Touchless..

Quandu pensate à questu, u terminu "senza toccu", quandu s'utilice per discrìviri un lavatu di vittura, hè un pocu misnomer.Dopu tuttu, se u veiculu ùn hè micca "tuccatu" durante u prucessu di lavatu, cumu pò esse pulitu bè?In realtà, ciò chì chjamemu lavaggi senza toccu sò stati sviluppati cum'è un contrapuntu à i lavaggi di frizione tradiziunali, chì utilizanu panni di schiuma (spessu chjamati "spazzole") per cuntattà fisicamente u veiculu per applicà è caccià detergenti è cere di pulizia, inseme cù a terra accumulata. è grime.Mentre i lavaggi di attritu offrenu un metudu di pulizia in generale efficace, u cuntattu fisicu trà i cumpunenti di lavà è u veiculu pò purtà à danni di u veiculu.

微信图片_202004080751171

"Touchless" crea sempre u cuntattu cù u veiculu, ma senza spazzole.Hè assai più faciule di dì è di ricurdà chè di descrive veramente un prucessu di lavatu cusì: "ugelli d'alta pressione finamente mirati è detergente à bassa pressione è applicazione di cera per pulisce u veiculu".

 

Ùn ci pò esse micca cunfusione, però, in u fattu chì i lavaggi automatichi in-bay senza toccu sò cresciuti annantu à l'anni per diventà u stilu di lavaggio automaticu in-bay preferitu per l'operatori di lavare è i cunduttori chì frequentanu i so siti.In fatti, studii recenti realizati da l'Associazione Internaziunale di Carwash indicanu chì quant'è 80% di tutti i lavaggi automatichi in-bay venduti in i Stati Uniti sò di a varietà senza toccu.

 

I magnifici 7 Vantaggi Touchless di CBKWash

Allora, chì hà permessu à i lavaggi senza toccu di guadagnà u so livellu di rispettu exaltatu è una pusizioni forte in l'industria di lavare i veiculi?A risposta pò esse truvata in i sette vantaghji maiò chì offrenu à i so utilizatori.

 

Prutezzione di u Veiculu

Cumu l'anu dettu, per via di u so metudu di funziunamentu, ci hè assai pocu preoccupatu chì un veiculu sarà dannatu in un lavatu senza toccu postu chì nunda ùn cuntatta u veiculu, salvu solu detergenti è cera è acqua d'alta pressione.Stu ùn solu prutege specchi è antenna di u veìculu, ma dinù u so finitu dilicatu chjara-coat, chì pò esse dannusu da qualchi friction lava 'panni vechji scola o spazzole.

 

Meno cumpunenti meccanichi

Per u so disignu, i sistemi di lavatu di veiculi senza toccu anu menu cumpunenti meccanichi cà i so omologhi di lavatu à frizione.Stu disignu crea un paru di sub-benefizii per l'operatore: 1) menu equipamentu significa una baia di lavaggio menu ingombrata chì hè più invitante à i cunduttori, è 2) u numeru di pezzi chì ponu rompe o sguassate hè ridutta, chì si traduce in più bassi. i costi di mantenimentu è di rimpiazzamentu, inseme cù i tempi di inattività di lavaggio di menu ingressi.

 

24/7/365 Operazione

Quandu s'utilice in cumbinazione cù un sistema di ingressu chì accetta cash, carte di creditu, tokens o codici di ingressu numericu, u lavatu hè dispunibule per l'usu 24 ore à ghjornu senza bisognu di un assistente di lavatu.Questu hè soprattuttu veru in i climi più freti.I lavaggi senza toccu generalmente ponu stà aperti in temperature più fresche / più ghiacciate.

 

U travagliu minimu

Parlendu di l'assistenti di lavare, postu chì i sistemi di lavatu senza toccu operanu automaticamente cù un numeru più chjucu di parti in muvimentu è cumplessità, ùn necessitanu micca assai interazzione umana o monitoraghju.

 

Aumentate Opportunità di Revenue

L'avanzati in a tecnulugia di lavatu senza toccu dà avà à l'operatori più opportunità per rinfurzà i so flussi di entrate attraversu novi offerte di serviziu, o persunalizazione di servizii à i bisogni specifichi di u cliente.Questi servizii ponu include a preparazione di bug, applicatori di sigillante dedicati, applicazioni high-gloss, cuntrollu di l'arcu rinfurzatu per una migliore copertura di detergente è processi di secca più efficaci.Queste funzioni di generazione di entrate ponu esse rinfurzate da spettaculi di luce chì attraeranu i clienti vicinu è luntanu.

 

Costu più bassu di pruprietà

Questi sistemi di lavaggio senza toccu d'avanguardia necessitanu menu acqua, elettricità è detergenti / cere di lavare per pulizziari adeguatamente u veiculu, risparmiu chì hè prestu apparente in u fondu.Inoltre, u funziunamentu simplificatu è a risoluzione di prublemi simplificata è a sostituzione di pezzi ridutta i costi di mantenimentu in corso.

 

Ritornu ottimizatu nantu à l'investimentu

Un sistema di lavatu senza toccu di a prossima generazione hà da risultà in aumenti di u voluminu di lavatu, ingaghjamenti migliorati per lavatu è costi ridotti per veiculu.Questa cumminazione di benefici offre un ritornu di l'investimentu (ROI) più veloce mentre dà à l'operatori di lavare a pace di mente chì vene da sapè chì un lavatu più veloce, più simplice è più efficiente prubabilmente risulterà in aumenti di profitti in l'anni à vene.

 


Tempu di Postu: Apr-29-2021