Dieci tecnulugii principali di a lavatrice di vittura automatica

Dieci tecnulugii principali di a lavatrice di vittura automatica

Tecnulugia di u core 1
Lavatrice automatica CBK, tuttu u sistema intelligente senza equipaggiu, 24 ore di lavaggio automaticu di vittura, u sistema pò secondu u prucessu di pulizia predefinitu di l'utilizatore, sottu a cundizione senza equipaggiu, tuttu u prucessu di lavaggio cumpletu da u cuntrollu intelligente di l'urdinatore, per ottene generazioni di macchina, hè un veru. sensu di lavatrice automatica senza cuntattu, chì pò rializà senza assistenza 24 ore à ghjornu.
1

Core Technology 2
U sistema d'asciugatura di l'aria incrustatu usa un sistema di siccamentu d'aria incrustatu, tuttu u sistema di asciugatura di l'aria pò esse custruitu cù u funziunamentu di a lavatrice di vittura, u sistema di asciugatura di l'aria incrustatu pò asciugà in modu efficace u corpu di u veiculu, 360 ° senza Angulu mortu, sistema di asciugatura d'aria secondu u principiu di u disignu aerodinamica è u sviluppu pò asciucà in modu efficace a superficia di u corpu di gocce d'acqua.È a struttura integrata di l'asciugatura di l'aria hè un mantenimentu simplice è convenientu, riducendu assai e restrizioni di stallazione in u situ di a lavatrice di vittura.
2

Core Technology 3
Frame d'installazione regulable u quadru di stallazione adopta tutta a cornice galvanizzata in caldo, è pò esse simplicemente aghjustatu secondu l'altezza di l'installazione, più adattata per lavà domestica, installazione di vittura.
3

Tecnulugia di u core 4
A lavatrice di vittura intelligente di sistema anti-collisione hè un equipamentu intelligente di lavaggio di vitture, sottu a premessa di assicurà a pulizia di i veiculi per ogni tipu d'emergenza.

Tecnulugia di core 5
U sistema di rilevazione di a lavatrice di vitture hè dotatu di sensori ultrasonici, sensori fotoelettrici intelligenti è controller di circuitu chjusu, u sistema di rilevazione di circuitu chjusu, rilevazione intelligente è affidabile di a lunghezza di u veiculu, per ottene a lavatrice di vittura vicinu à a pulizia di vittura. , per assicurà a stabilità di a lavatrice di vittura è u risparmiu d'energia.
5

Tecnulugia di core 6
In risposta à a direzzione di sviluppu di risparmiu d'energia è riduzzione di emissioni, a lavatrice di vittura hè dotata di un sistema di cunversione di frequenza intelligente, chì pò riduce u cunsumu d'energia, riduce u rumore è allargà a vita di serviziu di a macchina.

Tecnulugia di core 7
A tecnulugia di l'architettura di software di aghjurnamentu sustinibili cambia cù ogni ghjornu chì passa, l'ordine di rimpiazzamentu di u produttu accelera, è a lavatrice di vittura CBK per adattà à u prugressu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, l'usu di sistema di cuntrollu di software scalabile, cusì chì a vostra macchina hè stata in u prima di a scienza è a tecnulugia.
6

Core Technology 8
U sistema hè equivalente à un putente laboratoriu di chimica, dotatu di una varietà di pacchetti liquidi, cumpresi lavaggi di vitture ordinariu, cera di rivestimentu d'inundazione, suluzione di vittura senza scrub, senza operazione manuale, aghjustamentu di proporzione cumplettamente automatizatu.
7

Tecnulugia di core 9
Sistema di autocontrolu di difettu Quandu u dispusitivu hè anormale, u sistema inizia u prugramma di autocontrollu è di alarme per identificà a causa di u difettu è registrà u codice di difettu, in modu chì u persunale di mantenimentu pò interrogà u difettu in ogni mumentu è rectificà u difettu. tempu.
4

Core Technology 10
Sistema di regulazione di a pressione di zonazione, lavatrice di vitture, aduprendu a tecnulugia di cunversione di frequenza, per ottene l'utilizatori di a pressione di l'acqua di lavare di u chassis, a pressione di l'acqua per lavà u corpu, l'asciugatura di u corpu, l'ajustamentu di u puntu di pressione di l'aria, secondu u clima, l'ajustamentu di a temperatura, per aghjustà ogni tipu di pressione, in per ottene u risparmiu d'energia è l'effettu di pulizia.
8


Tempu di Post: 19-May-2022