Duvete aduprà una lavatrice à pressione per pulisce?

Sti machini putenti pò esse troppu di una bona cosa.Eccu alcuni cunsiglii per pulizziari u vostru ponte, tettu, vittura, è più.
图片1
Quandu cumprate attraversu ligami di vendita in u nostru situ, pudemu guadagnà cumissioni di affiliazione.100% di i tariffi chì cullemu sò usati per sustene a nostra missione senza prufittu.

Una lavatrice a pressione rende un travagliu rapidu - è soddisfacente - di sparghje a gunk.Per pulizziari i camini è sguassate a vernice vechja da un ponte, nunda si compara à a putenza sfrenata di queste macchine.

In fatti, hè faciule d'esse purtatu (o ancu inflighje una ferita seria, ma più nantu à questu dopu).

"Pudete esse inclinu à lavà à pressione quasi tuttu ciò chì circundava a casa, ma ùn hè micca sempre una grande idea", dice l'ingegnere di teste chì supervisiona a prova di lavatore di pressione per Consumer Reports."U flussu d'acqua superalimentatu pò dannà a pittura è nick o incisione di legnu è ancu certi tipi di petra".

Quì sottu hè a so guida per sapè quandu hè sensu di pulizziari cù una lavatrice di pressione è quandu una manguera di giardinu è una spazzola di scrub bastarà.

Cumu testà i lavatori di pressione

Misuremu quantu pressione ogni mudellu pò pruduce, in libbra per inch square, dendu un puntuatu più altu à quelli chì anu un psi più altu.Allora accendemu ogni lavatrice di pressione è l'utilizanu per sguassate a pittura da i pannelli di plastica dipinti, timing quantu tempu ci vole.I mudelli cù una pruduzzione di pressione più alta tendenu à fà megliu in questa prova.

Misuremu ancu u rumore, è duvete sapè chì quasi tutti i lavatori di pressione sò abbastanza forti per esse bisognu di prutezzione di l'audizione.Infine, dimensionemu a facilità d'usu evaluendu i principii basi cum'è u prucessu di aghjunghje carburante è nutendu e caratteristiche chì migliurà l'esperienza.(Un mudellu chì u mutore si spegne automaticamente quandu l'oliu hè scarsu hà puntuatu più altu.)

Indipendentemente da u rendiment, hè a pulitica di CR di ricumandemu solu mudelli chì ùn includenu micca una bocchetta di 0 gradi, chì credemu chì pone un risicu di sicurezza innecessariu per l'utilizatori è i passanti.

Leghjite puru per sapè s'ellu hè sensu per lavà a pressione di u vostru ponte, rivestimentu, tettu, vittura o strada.

Deck

Duvete lavà à pressione?

Iè.I ponti fatti di legni duru sudamericani cum'è Ipe, Camaru è Tigerwood si mantenenu bè à u putere.I ponti fatti di legnu trattatu à pressione sò generalmente bè, ancu, assumendu chì ùn tenete micca a bocca troppu vicinu.U legnu trattatu à pressione hè tipicamenti u pinu giallu miridiunali, chì hè abbastanza suave, cusì cuminciate cù una bocchetta di bassa pressione in un locu inconspicuous per assicurà chì u spray ùn hè micca incisione o marcatu u legnu.Vulete cuntrollà u manuale di u vostru pruprietariu per vede quale ughjettu è l'impostazione di u fabricatore ricumandemu per a pulitura di decking, è quantu luntanu da a superficia avete bisognu di mantene a bocca.In ogni casu, u travagliu nantu à a longu di u bordu, andendu cù u granu di u legnu.

Ùn tutti i ponti anu da esse puliti cù una lavatrice di pressione.Piattaforme composite più recenti di marche cum'è TimberTech è Trex sò spessu resistenti à a macchia profonda in u primu locu è ponu esse pulite cù un scrubbing ligeru.Se un scrub ligeru è risciacquare cù una manguera di giardinu ùn hè micca abbastanza per pulisce a vostra piattaforma composta, verificate i termini di a guaranzia prima di utilizà una lavatrice di pressione per verificà chì ùn l'annullate micca.

Tettu

Duvete lavà à pressione?

No. Tempting cum'è puderia esse per sbattà u muschiu è l'alga antiestetica, cù una lavatrice di pressione per pulizziari u vostru tettu hè periculosu, per ùn dì micca potenziale dannu.Per principianti, ùn ricumandemu mai d'utilizà una lavatrice di pressione mentre site appughjatu nantu à una scala, perchè u soffiu puderia sballà.U putente flussu di l'acqua pò ancu sbulicà e chjassi di u tettu è, cù i chjassi d'asfaltu, sguassate i granuli incrustati chì aiutanu à allargà a vita di u vostru tettu.

Invece, spruzzate u tettu cù un pulitore chì uccide u muffa è u muscu o applicà una mistura di 50-50 di bleach è acqua in un sprayer di pompa è lasciate chì u muscu murì per sè stessu.Assicuratevi di custruisce a pressione in a vostra pompa sprayer da a sicurità di un terrenu solidu prima di cullà una scala per spruverà u vostru tettu.

Una strategia più longa, s'ellu ci hè una quantità eccessiva di ombra, hè di taglià e rami soprastanti o taglià l'arburi per permettà à a luz di u sole di chjappà u tettu.Hè a chjave per prevene u muscu da u crescente in u primu locu.

Car

Duvete lavà à pressione?

No, assai persone utilizanu una lavatrice di pressione per pulisce a so vittura, sicuru, ma pò fà più male chè bè.L'usu di una lavatrice di pressa pò dannà o chjappà a pittura, chì puderia guidà a ruggine.È un lavatu di l'auto di solitu face u travagliu bè, cusì fate una manguera di giardinu è una spugna saponata.Aduprate un pocu di grassu di u coddu è un pulitore specializatu nantu à i lochi prublemi cum'è e roti.

Passerella in cimentu è strada d'entrata

Duvete lavà à pressione?

Iè.U cimentu pò facilmente resiste à una pulizia putente senza assai preoccupazione per l'incisione.In generale, una bocchetta più fina pruvucarà esse più efficace per a pulizia di macchie di grassu.Per u cimentu di muffa o di muffa, aduprate pressione più bassa è rivestite a superficia in suds prima. À mezu à i mudelli più putenti in i nostri valutazioni, vi serve bè per questu compitu, ma include una punta di 0 gradi, chì cunsigliemu di scartà se cumprà sta unità.


Tempu di Postu: Dec-03-2021