Che ne dite di una lavatrice senza contatto?

Stu tipu di lavatrice di vitture appartene à a lavatrice di vitture semi-automatica in u sensu strettu. Perchè stu tipu di lavatrice di vitture u prucessu di base di lavaggio di vitture hè: pulizia spray - spuma spray - asciugatura manuale - pulizia spray - wipe manuale. uni pochi di più prucessi manuali in u middle.It deve esse nutatu chì u generale non-contact deve esse in u sicondu è terzu passi, u bisognu di un sèmplice pulizziari manuali.

Lavatrice fora di cuntattu hè principarmenti s'appoghjanu nant'à acqua alta pressione, à tuttu u corpu lavatu, à grande risparmiu in a pulizziari la vittura fora di u tempu, cumminata cù pulizia semplice artificiale è tinenti à ottene un bonu effettu di pulizia, è senza spazzola, rassicurari. i clienti feranu a pittura di a vittura, u pruduttu supplementu pò realizà u lavatu di u chassis, l'intelligenza artificiale, a rilevazione automatica di a dimensione di u corpu.

(a) alta efficienza di car washing.Vehicle vitezza pulizia hè viloci, manuali solu bisognu di asciugà solu, salvà tempu è sforzu.

(2) Affidabile. A lavatrice di vitture senza cuntattu adopta un modu di pulizia senza cuntattu d'alta pressione per evità chì a pittura di l'automobile sia graffiata da a sabbia, è hà a funzione di rilevazione automatica è prutezzione per veramente assicurà chì a vittura hè pulita.

(trè) senza graffi, senza danni à a pittura di l'automobile: evite l'usu di panni, spugna o guanti di lavaggio per sfracciare a carrozzeria di a vittura, mischiata cù polvera, ghiaia in u prucessu di asciugà pruvucarà picculi graffi, danni à a capa di pittura trasparente. di a carrozzeria di l'auto chì si traduce in graffi è danni di pittura.

(4) pulizia: pulizia di ogni parte di u corpu è u gap, campana di pneumatici, cum'è a terra d'oliu, macchie, sabbia è superficia oxides.Change u metudu di lavaggio pass-through in a pulitura di u gap, campana di pneumatici nodo di terra, ispessimentu di l'ossidu di superficia. fenomenu.

Effettu di infermiera: a maiò parte di a lavatrice di vitture senza cuntattu cù liquidu di pulizia, acqua di cera è altri ingredienti di infermiera, ogni lavatu una vittura pò esse cura di a superficia di pittura, lavare di vittura, ceratura còmoda è simplice.

1.1
1.2

Tempu di post: 20-mar-2021