I lavatrici automatiche dannu a vostra vittura?

Ci hè un altru tipu di lavaggi di vittura dispunibule avà.Tuttavia, questu ùn implica micca chì tutti i metudi di lavà sò ugualmente benefica.Ognunu hà vantaghji è svantaghji di u so propiu.Hè per quessa chì simu quì per passà ogni metudu di lavaggiu, cusì pudete decide quale hè u megliu tipu di lavatu per una nova vittura.
Lavaggio automaticu di vittura
Quandu si passa per un lavatu automaticu (cunnisciutu ancu com'è "tunnel"), a vostra vittura hè posta nantu à un cinturione trasportatore è passa per diverse spazzole è soffianti.A causa di a grime abrasiva nantu à e setole di questi spazzole grossi, puderanu dannà severamente a vostra vittura.I chimichi di pulizia duru chì utilizanu ponu ancu dannà a vostra pittura di a vittura. U mutivu hè simplice: sò boni è veloci, per quessa, sò u tipu di lavatu più populari di granu.
Lavaggio auto senza spazzole
I spazzole ùn sò micca usati in un lavatu "senza spazzola";invece, a macchina usa strisce di un pannu suave.Sembra una bona suluzione à u prublema di setole abrasive chì strappanu a superficia di a vostra vittura, ma ancu a tela brutta pò lascià graffii nantu à a vostra finitura.I segni di deriva lasciati da millaie di vitture prima di pudè è sminuisce u vostru risultatu finali.Inoltre, i chimichi duri sò sempre usati.
Lavaggio di vittura senza toccu
In realtà, ciò chì chjamemu lavaggi senza toccu sò stati sviluppati cum'è un contrapuntu à i lavaggi di frizione tradiziunali, chì utilizanu panni di schiuma (spessu chjamati "spazzole") per cuntattà fisicamente u veiculu per applicà è caccià detergenti è cere di pulizia, inseme cù a terra accumulata. è grime.Mentre i lavaggi di attritu offrenu un metudu di pulizia in generale efficace, u cuntattu fisicu trà i cumpunenti di lavà è u veiculu pò purtà à danni di u veiculu.
U lavatu automaticu di l'auto senza toccu CBK unu di i vantaghji principali hè di a separazione di i tubi d'acqua è di schiuma cumpletamente, cusì a pressione di l'acqua pò ghjunghje à 90-100bar cù ogni bocca.In più, a causa di u muvimentu horizontale di u bracciu meccanicu è 3 sensori ultrasonici, chì rilevanu a dimensione è a distanza di a vittura, è mantene a distanza più bona per lavà chì hè 35 cm in l'operazione.
Ùn ci pò esse micca cunfusione, però, in u fattu chì i lavaggi automatichi in-bay senza toccu sò cresciuti annantu à l'anni per diventà u stilu di lavaggio automaticu in-bay preferitu per l'operatori di lavare è i cunduttori chì frequentanu i so siti.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022