Struttura di basa di a lavatrice senza cuntattu

1. Una lavatrice di veiculi, chì comprende: un quadru esternu chì hà almenu dui membri di u quadru superiore furmati per definisce una pista nantu à a superficia interna;un gantry senza mutore assicuratu trà i membri di u quadru oppostu per esse capace di muvimenti longu a pista, induve u gantry ùn hà micca un mecanismu di propulsione internu;un mutore muntatu à u quadru;pulley and drive line significa assicurati à u mutore è à u gantry cusì chì u funziunamentu di u mutore pò alimentà u gantry longu a pista;almenu duie assemblee di braccia di lavatrice assicurate à u gantry in modu di dipende in ascendente da u gantry;almenu una linea d'approvvigionamentu d'acqua assicurata à almenu unu di l'assemblei di bracciu di lavatrice;è almenu una linea di furnimentu chimicu assicurata à almenu unu di l'assemblei di bracciu di lavatrice.

2. A macchina di a rivindicazione 1, induve a linea di fornimentu d'acqua pò esse puntata à circa quaranta-cinque gradi di distanza da a linea normale à un veiculu chì hè lavatu.

3. A macchina di a rivindicazione 1 induve a linea di furnimentu chimicu pò esse puntata à circa quaranta-cinque gradi di distanza da a linea normale à un veiculu esse lavatu.

4. A macchina di a rivendicazione 1, induve l'assemblee di bracciu di lavatrice includenu ognuna un bracciu di lavatrice chì pò esse pivotatu in modu chì si move in un intervallu di circa novanta gradi cusì chì a linea di fornitura d'acqua o a linea di fornitura chimica pò rotà da circa quaranta-cinque gradi. un latu di a linea nurmale diretta versu u veiculu à circa quaranta-cinque gradi da l'altra parte di a linea normale diretta à u veiculu.

5. A macchina di a rivendicazione 1, induve l'assemblei di bracciu di lavatrice includenu ognuna un bracciu di lavatrice chì pò esse spustatu internamente versu un veiculu chì hè lavatu è fora di u veiculu chì hè lavatu cù pressione pneumatica, induve l'assemblei di bracciu di lavatrice sò muntati nantu à un cuscinettu scorrevule. assicuratu à un elementu di quadru traversu assicuratu à i membri di u quadru superiore.

6. A macchina di a rivendicazione 1, induve l'assemblea di u bracciu di lavatrice pò muvimenti sustinienzialmente orizzontalmente à fiancu à u veiculu da u veìculu davanti à u veiculu posteriore, è ancu sostanzialmente horizontalmente versu è luntanu da u veiculu.

7. A macchina di a rivindicazione 1 induve u sistema di consegna di l'acqua hè sottu pressione alta è u sistema di consegna chimica hè sottu pressione bassa.

8. A macchina di a rivindicazione 1 includendu ancu unu o più ugelli di liberazione di schiuma assicurati à u gantry.

9. A macchina di a rivendicazione 1, induve u quadru hè furmatu di aluminium extruded.

10. Un sistema di pulizia di u veiculu, chì comprende: un quadru esternu chì hà una pista mantenuta nantu à a superficia interna di almenu dui membri superiori;un portique sans moteur sans propulsion intérieure assuré entre les éléments opposés du châssis de manière à pouvoir monter et reculer le long du rail;almenu duie assemblee di braccia di lavatrice assicurate à u gantry in modu di dipende in ascendente da u gantry;è almenu una linea di fornitura d'acqua assicurata à almenu unu di l'assemblee di bracciu di lavatrice, induve a linea di fornitura d'acqua hà una bocca di liberazione puntata à circa quaranta-cinque gradi di distanza da a linea normale à un veiculu chì hè lavatu.


Tempu di Postu: Dec-30-2021