1. Una lavatrice di veiculi, chì comprende: un quadru esternu chì hà almenu dui membri superiori di u quadru furmati in modu da definisce una pista nantu à a so superficia interna; un cavalletto senza motore fissatu trà membri di u quadru opposti in modu da esse capace di spustassi longu a pista, induve u cavalletto ùn hà micca un mecanismu di propulsione internu; un mutore muntatu nantu à u quadru; puleggia è linea di trasmissione fissati à u mutore è à u cavalletto in modu chì u funziunamentu di u mutore pò alimentà u cavalletto longu a pista; almenu dui gruppi di bracci di lavatrice fissati à u cavalletto in modu da dipende versu u bassu da u cavalletto; almenu una linea di alimentazione d'acqua fissata à almenu unu di i gruppi di bracci di lavatrice; è almenu una linea di alimentazione chimica fissata à almenu unu di i gruppi di bracci di lavatrice.
2. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale a linea di furnimentu d'acqua pò esse puntata à circa quarantacinque gradi da a linea nurmale versu un veiculu chì hè lavatu.
3. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale a linea di furnimentu di chimichi pò esse puntata à circa quarantacinque gradi da a linea nurmale versu un veiculu chì hè lavatu.
4. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale l'assemblaggi di bracci di rondella includenu ognunu un bracciu di rondella chì pò esse pivotatu in modu da spustassi in un intervallu di circa novanta gradi in modu chì a linea di furnimentu d'acqua o a linea di furnimentu di chimichi pò rotà da circa quarantacinque gradi da un latu di a linea nurmale diretta versu u veiculu à circa quarantacinque gradi da l'altru latu di a linea nurmale diretta versu u veiculu.
5. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale l'assemblaggi di bracci di lavatrice includenu ognunu un bracciu di lavatrice chì pò esse spustatu versu l'internu versu un veiculu chì hè lavatu è versu l'esternu luntanu da u veiculu chì hè lavatu aduprendu a pressione pneumatica, in a quale l'assemblaggi di bracci di lavatrice sò muntati nantu à un cuscinettu scorrevole fissatu à un elementu di telaio di trave trasversale fissatu à i membri superiori di u telaio.
6. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale i gruppi di bracci di lavaggio ponu spustassi sustanzialmente orizzontalmente longu à u veiculu da a parte anteriore di u veiculu à a parte posteriore di u veiculu, è ancu sustanzialmente orizzontalmente versu è luntanu da u veiculu.
7. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale u sistema di furnitura di l'acqua hè sottu alta pressione è u sistema di furnitura di chimichi hè sottu bassa pressione.
8. A macchina di a rivendicazione 1 chì include ancu unu o più ugelli di liberazione di schiuma fissati à u gantry.
9. A macchina di a rivendicazione 1 in a quale u quadru hè furmatu d'aluminiu estrusu.
10. Un sistema di pulizia di veiculi, chì comprende: un quadru esternu chì hà una pista mantenuta nantu à a superficia interna di almenu dui membri superiori; un cavalletto senza motore chì ùn hà micca propulsione interna fissata trà membri di u quadru opposti in modu da esse capace di spustassi in su è in daretu longu a pista; almenu dui gruppi di bracci di lavaggio fissati à u cavalletto in modu da dipende versu u bassu da u cavalletto; è almenu una linea di alimentazione d'acqua fissata à almenu unu di i gruppi di bracci di lavaggio, induve a linea di alimentazione d'acqua hà un ugello di rilascio puntatu à circa quarantacinque gradi di distanza da a linea normale à un veiculu chì hè lavatu.
Data di publicazione: 30 dicembre 2021