Malgradu l'ambiente generale difficiule di u cummerciu esternu quest'annu, CBK hà ricevutu numerose dumande da i clienti africani. Vale a pena nutà chì, ancu s'è u PIB pro capite di i paesi africani hè relativamente bassu, questu riflette ancu a significativa disparità di ricchezza. A nostra squadra s'impegna à serve ogni cliente africanu cun lealtà è entusiasmu, sforzendu si di furnisce u megliu serviziu pussibule.
U travagliu duru paga. Un cliente nigerianu hà chjusu un affare nantu à una macchina CBK308 facendu un accontu, ancu senza un situ attuale. Stu cliente hà scontru u nostru stand à una mostra di Franchising in i Stati Uniti, hà cunnisciutu e nostre macchine è hà decisu di fà l'acquistu. Eranu impressiunati da a squisita artigianalità, a tecnulugia avanzata, e prestazioni eccellenti è u serviziu attentivu di e nostre macchine.
À parte a Nigeria, un numeru crescente di clienti africani si uniscenu à a nostra rete d'agenti. In particulare, i clienti di u Sudafrica mostranu interessu per via di i vantaghji di a spedizione in tuttu u cuntinente africanu. Sempre più clienti anu intenzione di trasfurmà a so terra in impianti di lavaggio auto. Speremu chì in un futuru vicinu, e nostre macchine piglieranu radiche in varie parti di u cuntinente africanu è accoglieranu ancu più pussibilità.
Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2023