Quandu si usa a lavatrice di vittura self-service, se l'operazione hè impropria, causerà qualchì dannu à a pittura di a vittura.
I tecnichi di CBK anu presentatu parechji suggerimenti per l'amichi chì utilizanu l'attrezzatura di lavaggio auto self-service.
1. Ùn lavate micca à u sole direttu, à i raggi UV, chì danneghjerebbe assai a pittura. Dunque, evitate l'esposizione diretta à u sole durante i ghjorni assulanati à u prossimu lavaggiu, cercate un locu frescu per lavà. Lavà e vitture à u sole direttu, secondu i pruduttori, in fabbrica, hè megliu fà lu contr'à a radiazione solare chì pò danneghjà a pittura, è l'indice di rifrazione di a superficia di a pittura pò esse dannatu. Ma cù l'acquisti dopu u cunsumu, l'indice di rifrazione di a superficia di a pittura hè riduttu constantemente. Dopu ottu mesi, l'indice di rifrazione di a superficia di a pittura hè inferiore à 30%. Se a vittura hè lavata à u sole direttu, a vittura tocca a superficia di l'acqua, formerà perle d'acqua, equivalenti à "convesse", è a radiazione ultravioletta di u sole cresce esponenzialmente nantu à a vittura. Dunque, lavate à l'ombra.
2. Dà à a vittura un rivestimentu di superficia lucidatu fattu di lavaggiu è cera, ùn importa micca quale pruduttu è quali metudi tecnichi prufessiunali avaranu qualchì dannu à a pittura. In particulare, ùn era micca u pruprietariu di u prufessiunale generale in questu sensu, dunque pittureranu u lavaggiu di vittura un funziunamentu impropriu avarà qualchì dannu. È dopu avè lavatu a superficia di a vittura dannighjendu a struttura moleculare di a pittura metallica, u generale serà trattatu cù u metudu di lucidatura, ma ghjetterà più diluente. I pruprietarii di lavaggiu di vittura self-service per evità differenze in errore durante i danni à u veiculu, hè megliu fà un rivestimentu di pittura o un trattamentu di drenaggiu invece di cera è sigillà u smaltu. Dopu u rivestimentu è u trattamentu di l'acqua residuale, lavate a vittura, sia chì sia un lavaggiu self-service sia sempre in un lavaggiu prufessiunale per lavà, a pittura ùn causerà micca danni à a vittura.
3. Prima di lavà a vittura prima cù un bacinu d'acqua spruzzatu nantu à e "grosse particelle di polvere in a superficia di a vittura. Prima di lavà a vittura, hè megliu aduprà vasi versati cù un pocu d'acqua, lavate per vede a polvere, riducendu cusì i danni à a pittura". Yung hà dettu chì a vittura chì viaghja cù a frebba assorberà a polvere in l'aria, ancu s'ellu ùn piove micca in u celu, ùn pigliate micca e strade rurale, viaghjate solu nantu à e strade di a cità, a vittura avarà un stratu di polvere è particelle di polvere adsorbitu nantu à a superficia. U dispusitivu di autolavaggio di perforazione idraulica di e grande particelle di polvere ùn vanu micca direttamente à a spazzola di a vittura dannigherà a pittura cù una spazzola nantu à u lavaggio self-service. Dunque, prima di l'autolavaggio, hè megliu aduprà un bacinu spruzzatu d'acqua in u puntu di particelle di polvere.
4. Lavà a superficia di a vittura, e gocce d'acqua asciugà à u sole pò dannà a pittura, ma deve esse asciutta, postu chì d'estate si portanu "occhiali da lettura" per via di u flussu esternu chì pò dannà facilmente l'ochji. Dopu avè lavatu a vittura in un lavaggiu self-service, hè megliu raschjà l'acqua cù un raschiatore in silicone dolce, poi passà un asciugamanu cù una cera nantu à u bordu internu di u saccu di cera, è dopu caccià i residui in a vittura senza raschjà a superficia di e gocce, riducendu cusì i danni causati da a radiazione ultravioletta di u sole da a superficia di a pittura.
Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2021